Uncle Seekers Disaman!!


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera



tersenyum sinis ibu bila baca berita terkini ttg uncle seekers di blog Hans…yg sumbernya daripada Utusan Online..

yg mana x berapa sure ttg cerita ini sebelum ini..leh rujuk entry ni Hish Boleh Percaya Ke Ni? : Uncle Seekers Dedahkan…

hmmm.. leh x nak ckp padan muka to uncle seekers tuh…patut la terima balasan sbb membuka aib org…mcm la dia tu bagus sgt kan…!!

ps : pelik cemana mantan permaisuri agong leh suka dia?

Hish Boleh Percaya Ke Ni? : Uncle Seekers Dedahkan Hubungan Cinta Rahsia Dengan Bekas Permaisuri Agong Siti Aishah

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


mmg sangat terkejut….n ibu x tau nak komen apa2..

memula ibu baca link ttg kisah ni.. di Fitnah terhadap bekas permaisuri agong : Traffic 250 hits per 10 saat

kt situ joe ada kasi link blog uncle seekers tuh…

hish…x percaya la ibu…bekas permaisuri Aisyah ada cinta rahsia dgn uncle seeker tu…

korang baca la sendiri di beatifulnara.com : Uncle Seekers Dedahkan Hubungan Cinta Rahsia Dengan Bekas Permaisuri Agong Siti Aishah

link blok uncle seeker

:: source gmbr dr blog uncle seeker ::

ps : meluat plak rs nga Uncle Seeker ni…saja nak kontroversi je kot..