Pagi, Tengahari & Petang di IPIP, Ipoh

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera yup..ibu kat IPIP, Ipoh ni..dr pagi lg…jam 10.00 pg..seperti rutin biasa la..setiap 2 minggu sekali..ibu akan datang ke sini..menemankan abah..abah ada kelas PJJ nya..selalunya mmg ibu yg drive hantar abah ke sini..tp sejak abah dah leh bawak kereta ni..abah la yg drive..tp ibu masih lum confident nak bg abah drive sorang2..tu yg ibu ikut jgk..lg abah ckp pas kelas nak shopping..hehe..lg la laju ibu mengikutnya.. aktiviti ibu hari ni..x banyak..duk […]

Makan Keseorangan..

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera haha..entry makan lg…ya la ibu kan sukan makan… cuma x suka masak je..ihik kali ni ibu makan sorang2 je..huhu..kejadiannya semalam..after ballik dr kursus di Ipoh…nak ajak abah teman..abah kursus..kengkawan ibu..derang balik lambat sket..lg pun ibu balik dulu sbb ibu punya tasks dah siap awal dr derang… disebabkan hati ni membuak2 nak makan mcD..ya lah..payah tau nak dapat makan McD n.. paling dekat McD yg ada di Teluk Intan n Ipoh..semua […]