Fida Ibrahim & Mamat Sepah Bercinta?


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

ohooo..ibu baru tau ni..memula tertengok dekat widget carian google ada keywords pasal Rafidah @ Fida Ibrahim yg sekarang tgh hangat berlakon drama Kasih Alia di TV3 bertunang..ibu yg ada semangat inquiry tinggi ni nak la tahu..benarkah? korang dah tau eh..ke ibu je belum tahu ni? huhu..so ibu google2..so dapat la sumber dari Murai.com.my

KUALA LUMPUR, 11 OGOS 2011: Baru mengenali hati budi masing-masing kurang daripada 6 bulan yang lalu, pelakon Rafida Ibrahim atau Fida dan Mohd Noor Murad atau Mamat Sepah akui mereka kini sedang menjalinkan hubungan yang serius.

Malah, hubungan serius yang dikatakan sebagai kawan rapat itu kini semakin berputiknya dengan bunga-bunga cinta. Lebih-lebih lagi, apabila mereka saling senang dan menyukai dengan sifat yang ada pada diri masing -masing.

Menariknya, Rafidah Ibrahim turut akui dia mula terpikat dengan Mamat Sepah setelah melihat sikap lelaki tersebut yang cukup menghormati serta bertanggungjawab terhadap orang tua dan keluarganya sendiri.

“Kami mula rapat dan mengenali hati budi masing setelah sama-sama mengadakan promosi untuk filem Man Sewel Datang KL iaitu sebelum dia menyertai Maharaja Lawak lagi.

Baca Lagi

Sepeh Juara Maharaja Lawak

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Ibu meminati program Maharaja Lawak tp sayangnya x dapat nak ikuti coz ibu x langgan Astro Warna. Pagi ni bila tgk timeline @ twitter..ibu dapat tahu Sepah juara…ok la tu asal kan jangan Nabil…hehe..sbb ibu mmg x minat Nabil..lawak mcm apa2 tah…if Jozan or Jambu ok jugak la lawak derang..( Peminat Nabil jgn marah eh )

Apa pun tahniah pada Sepah…wow RM300k tu..bagi 3 dapat RM100k sorang..jadi lah…

Posted with WordPress for BlackBerry