Nebulizer Lagi

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Hari Jumaat lepas, Mifzal Arsyad kena sedut gas lagi. Aduhai, kesiannya kat anak ibu seorang ni. Rasanya baru je sembuh dari demam dan cirit-birit minggu lepas. Sekarang ni, batuk, selesema dan lelah pula. Start hari Khamis lepas kena masa ibu ambil dari taska permata. Masa hantar tak ada lagi kena batuk dan selesema. Masa ambil tu, ibu dah perasan kat dalam taska lagi dah batuk-batuk. Ibu memang sangat risau bila […]

Doakan Mifzal Arsyad Ibu Lekas Sembuh!!

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera Hari ini, ibu berkerja semula setelah bercuti semalam..ibu dan Mifzal Arsyad sama-sama tidak sihat..ibu selesema dan batuk, Mifzal Arsyad pula demam, selesema, batuk & lelah..kondisi Mifzal Arsyad teruk sedikit sbb ada lelah.. alhamdulillah..selepas mendapat rawatan dari klinik panel dan klinik kerajaan, lelah dan demam mifzal beransur ok..cuma skang masih batuk dan selesema..hari ni Mifzal Arsyad bersekolah semula setelah dua hari tidak ke taska..w/pun berat hati nak hantar sbb Mifzal Arsyad sbb belum […]