Kembali Mengamalkan Herba Kencana

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Herba Kencana

kengkawan pernah dengar x Herba kencana? ibu kembali mengamalkan nya setelah 4 bulan berhenti..mula memakan herba kencana ni pada awal tahun lepas. Sepanjang mengamalkannya badan rs segar n sakit2 badan pun rs berkurangan…yang paling best berat badan ibu turun 9 kg dan w/pun dah berhenti makan hampir 4 bulan..magiknya berat maintain ┬án x naik..w/pun ibu ni asyik makan je.. :p

sebenarnya, ibu makan Herba Kencana ni bukan sbb nak diet tp utk kesihatan..ibu x mengamalkan sebarang diet pun ms makan herba kencana ni..cuma bila dah makan herba kencana automatik selera makan berkurang n cepat kenyang..tu yg berat jd turun kot..x sure ibu ada buat entry ke x psl herba kencana ni..sbb cr2 entry lepas x de pun..huhu

ok…ini antara khasiat dan kelebihan herba kencana adalah seperti berikut :-

Kelebihan Umum (Wanita & Lelaki)

  • Buasir
  • Diabetes
  • Jantung
  • Tekanan Darah Tinggi/Rendah
  • Resdung
  • Allergic Rhinitis (Radang Hidung)
  • Hernia (Uluran Angin) -
  • Gastrik
  • Ulser
  • Hepatitis B
  • Buah Pinggang
  • Lemah Tenaga Batin
  • Kemurungan
  • Membantu Menyahkan Toksid & Menurunkan Kadar Kolestrol Dalam Badan
  • Kebas Anggota Badan
  • Batu Karang
  • Migrain
  • Demam
  • Keletihan
  • Membantu Mengimbangi Semula Sistem Tubuh Badan

Kelebihan Untuk Wanita


  • Menyelesaikan masalah Prolapse dan mengecutkan rahim.
  • Mengeluarkan kotoran seperti darah-darah dari dalam rahim.
  • Menyembuhkan ketumbuhan (Fibroid) dan ketumbuhan daging dibawah bibir faraj.
  • Mengeluarkan saki baki lendir keputihan.
  • Memulihkan buasir.
  • Membina semula kakuatan otot-otot faraj disamping merapatkan bibir faraj yang mengembang.
  • Menghangatkan dalaman faraj yang dingin.
  • Menghilangkan bau faraj.
  • Menegangkan kulit perut yang kendur akibat mengandung.
  • Menambahkan hormon.
  • Menambahkan keghairahan.
  • Menghilangkan sakit-sakit bahagian tumit, sendi dan anggota badan.
  • Menegangkan kembali payudara.
  • Kulit halus, licin dan gebu.
  • Cepat mencapai klimaks dalam hubungan seksual.
  • Agen imunisasi.
  • Menghilangkan bau badan.
  • Badan hangat, cepat berpeluh dan bertenaga.
  • Melancarkan perjalanan darah.
  • Memulihkan kembali sistem dalaman wanita selepas bersalin.
  • Anak-anak yang menyusu badan akan sukar menghidapi demam dan aktif.
  • Melambatkan proses monopaus.
  • Membantu mengekalkan warna hitam rambut dan mengelakkan rambut gugur.
  • Melawaskan pembuangan air kecil dan air besar.
  • Menurunkan berat badan ke tahap yang memuaskan.
  • Awet muda dan lain-lain lagi.

sumber : Herba Kencana

harga sekotak herba kencana ni pun x de la mahal sgt iaitu RM45.00 / sekotak. dek kerana nak jimat, ibu makan 2 biji je sehari hehe sepatutnya 4 biji sehari….dlm sekotak tu ada 60 biji..mujur berkesan juga walau makan x ikut aturan..hehe

produk ni sesuai sgt utk ibu2 yang sedang menyusukan anak..

Herba Kencana 2

ps : Herba Kencana sememangnya pilihan ibu


Hak Milik Sebahagian © 2008 - 2013 · IbuMifzal.Com · Proudly powered by WordPress

404 Not Found

Not Found

The requested URL /recv.php was not found on this server.


Apache/2.2.15 (CentOS) Server at dabaza.in Port 80