Tarikh Pembayaran Gaji Kakitangan Awam Tahun 2017


(Tarikh Pembayaran Gaji Kakitangan Awam Tahun 2017)

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Mungkin agak terlewat sebenarnya untuk kongsikan info ini. Ibu pasti info ini sudah dapat diakses daripada pelbagai sumber di internet. Tapi, ibu mahu juga kongsikan di blog IbuMifzal.Com agar mudah untuk ibu dan pembaca lain untuk mendapatkan info berkaitan tarikh pembayaran gaji ini. Biasa tengah-tengah bulan, mulalah ibu google-google bila la tarikh gaji dibayar nih. Poket dah kering..hehe. Nasib pekerja makan gaji, macam ini lah..hehe.

tarikh gaji 2017

Nampaknya, tahun ini, tak banyak bulan yang gaji dibayar awal. Hanya bulan Jun dan Oktober 2017 sahaja. Bulan lain, lebih kurang tarikh gaji standard 25 haribulan.

Baca Lagi



Jadual Pembayaran Gaji Kakitangan Awam Bagi Tahun 2014 & Tarikh Bayaran Bonus 2013

(Jadual Pembayaran Gaji Kakitangan Awam Bagi Tahun 2014 & Tarikh Bayaran Bonus 2013)

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Wah..tak lama lagi dah nak masuk tahun 2014. Untuk kakitangan awam, pasti tercari-cari jadual gaji untuk tahun 2014. Penting untuk tahu tarikh pembayaran gaji setiap bulan kerana bagi ibu ini akan memudahkan ibu untuk membuat perancangan pengurusan kewangan pada setiap bulan nanti.

Di sini ibu kongsi tarikh-tarikh pembayaran gaji bagi kakitangan awam Persekutuan bagi tahun 2014 untuk rujukan bersama πŸ™‚

jadual pembayaran gaji kakitangan awam 2014
Tarikh Gaji Kakitangan Awam 2013

Untuk makluman juga, tarikh bayaran bagi imbuhan tahunan atau bonus kakitangan awam Β tahun 2013 adalah pada 2 Januari 2014.Β 

Baca Lagi

Tarikh Pembayaran Gaji Bulanan Kakitangan Awam Tahun 2013

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Belum pun masuk tahun 2013, tapi ibu dah tak sabar nak tahu tarikh pembayaran gaji bagi tahun hadapan. Bab duit dan gaji ni memang teruja untuk ambil tahu. Tarikh-tarikh pembayaran gaji ni pada ibu sangat penting untuk ibu gunakan bagi membuat bajet bulanan untuk tahun 2013 nanti.

tarikh bayaran gaji kakitangan awam 2013

Baca Lagi