alat penimbang berat badan

Jom Kurus Secara Semulajadi

20 July 2018 Ibu Mifzal 6

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera. Sepatutnya tajuk “Jom Turun Berat Badan Secara Semulajadi”. Sebab ibu masih belum kurus lagi hehe.. :D. Walaupun belum kurus lagi sebab target adalah untuk dapatkan […]

No Image

Tips Kurus Ketika Bulan Puasa

10 August 2011 Ibu Mifzal 2

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera just nak share tips2 diet @ kuruskan badan ketika bulan puasa Tips Diet Kuruskan Badan Sepanjang Bulan Puasa (Ramadhan) 1. Paling penting untuk kita lakukan […]

Diet & Berat Badan

4 May 2010 Ibu Mifzal 12

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera ok…mungkin ada yg dah tau kan..ibu skang ni on diet..tgh mencuba untuk menguruskan berat badan ibu yg sememangnya sgt berat ni..huhu….ibu dah ada buat entry […]

Buku Catatan Apa?

1 May 2010 Ibu Mifzal 1

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera  :: buku apa ni? :: korang agak2 kan..buku apa ni… yang ibu tulis situ..”BUKU CATATAN D” AINEY D tu x abis tulis..tetiba plak pen tuh x de […]