Award Dari Pn. E-na Zarina


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera
Terlebih dahulu..ibu nak ucapkan terima kasih dan juga mohon maaf  dari E-na sbb baru skang ada kesempatan utk amik award yg diberi…lama dah E-na bagi ni..bulan 4 kalau x silap ibu..skang dah masuk bulan 5 dah..huhu
award ni bersempena dengan Engangement Anniversary E-na Zarina yang jatuh pada 30 April 2000 yang lalu..dah sepuluh tahun dah n E-na pun dah selamat dah jadi isteri n ibu…tahniah..
ini la awardnya….
 

 
Nota : E-na best x duk kat Jepun…? teringin nak gi sana..hehe



Cinta Tak Berganti

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Malam2 kan..sebelum tido…ibu suka sgt dgr lagu ni…bukan baru minat lg…masam, lg ni mula2 kuar pun mmg dah minat…dulu mmg ibu sgt2 minat lagu2 yg dinyanyikan oleh Dato’ Siti Nurhaliza…dulu x pernah ketinggalan beli cd or kaset original Siti..skang ni je dah kureng minat….hehe..tp kalau lagu2 dia yg sedap2 tuh still minat la..sbb suaranya..

ok..jom kita layan lagu pagi ni..

Biarkanlah resah sayang
Sukar ku lalui
Buat ku berduka
*Kenangkanlah oh semalam
Walau cinta dikunci
Janji tak ku lupa
**Tak daya ku halangi
Tak ku cuba jauhi
Tetap di sini
Terus menanti
Korus
Ikrar kita mengharungi badai sakti
Mencari sinar kasih suci
Walaupun nafas ku ini pasti terhenti
Jangan pula ada sangsi lubuk hati
Percaya cinta tiada ganti
Kau yang ku cari
Kaulah kasih ke akhir hayat nanti

* kalau nak donload lagu ni..KLIK SINI ya!!

Buku Catatan Apa?

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera
 

:: buku apa ni? ::
 
korang agak2 kan..buku apa ni… yang ibu tulis situ..”BUKU CATATAN D” AINEY
 
D tu x abis tulis..tetiba plak pen tuh x de dakwat…hehe…

kalau ibu bagitau..korang jgn gelak tau…hehe..malunya…!!
 
ini la kandungan dlm buku ni…

:: haha..siap ada cadangan menu lagi tuh…. ::
ini la buku catatan diet ibu…hehe…konon nak diet nga  sungguh2 kan..untuk buat ibu senang ingat yg ibu ni tgh diet n x makan2 makanan yg boleh menghancuskan diet ibu..so..ibu buat la buku ni….

>

:: Antara menu harian ibu ::
kenapa ibu susah payah nak buat buku ni..(x de susah pun)….ingat x entry ibu citer yg ibu tgh diet nga Jus Mate 5..kalau x silap ibu entry tu awal bulan 4..
 
kononnya beria la nak diet kan…ya la JM5 kan mahal…sayang la x betul2 diet..so yg memula dulu ibu berjaya diet seminggu sahaja..pas tu hancus sbb ibu main makan je..x kira baper pun kalori makanan ibu sehari (patut amik x leh lebih dr 1000 kcal)..so dr yg seminggu tuh turun 2.4 kg..jd naik la balik..1.6kg balik..huhu..sayang sgt…pas tu ibu minum JM5 pun x teratur dah..
bila berat dah naik balik….timbul la kesedaran ibu..kali ni nak x nak..kena diet betul2..sbb sayang la..ibu dah beli 3 kotak lg JM5 ni…(RM450.00)..kalau x betul diet..mmg kena bebel nga abah la ni..sbb abah yg sponsorkan JM5 tuh..huhu
so, ibu amik inisiatif..buat buku catatan diet ni..kira baru semiggu la ibu start diet semula..moga2 ini akan berterusan sehingga ibu dpt mencapai berat idaman ibu..x larat dah jd orang debab ni..huhu…(jgn hangat2 t*** ayam sudah la..huhu)
penting gak buku ni..sbb dalamnya,,ibu catit baper kalorie sehari ibu amik..baper dah berat ibu..baper penurunannya..bukan apa..bila tgk ada turun berat w/pun sket menjadikan semangat nak diet tu semakin berkobar-kobar…hehe..kan..kan..di samping tu ibu jgk catit senaman2 yg ibu buat dlm buku..buleh check..kalau lama x senaman kan..hehe..pasru leh la senaman lg..

:: hehe..tang berat tu ibu tutup ya…malu..seh nak tunjuk ::
poyo ke? sampai ada buku diet ni? x pe la poyo pun kan..hehe..doakan ibu kuat dlm menghadapi cabaran diet ni..huhu