Akhirnya Ibu Tergoda Jua!!


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

huhu..huhu..sebak sat….rs sgt menyesal ni….akhirnya setelah 12 hari berdiet tanpa NASI…ibu tergoda jua….apa la ibu ni..br 12 hari pun dah x leh tahan…

ades…pas makan br rs menyesal…hahha…gelakkan diri sendiri…alkisahnya gini…ptg semalam ibu mengular awal balik dr opis…sampai umah..tanya abah..dia ckp lum makan..so ibu tanya la abah nak makan apa? abah ckp masak je la apa2…so ibu pun asah skill la masak (ibu sgt2 jarang masak..selalu beli..huhu)..masak simple je..ada la 2-3 lauk kan…n ibu plak..mmg tengahari x makan kan..minum JM5 jer..dah terbau aroma masakan tu apa lg..mula la setan tu galak duk goda..alah makan sikit je bukan naik balik berat pun…n ibu plak mengiyakan je…ia jgk..mkn sket je..x kan la jd gemuk (walhal..mmg dah gemuk..haha)

so..ibu pun sekali la nga abah melantak nasi..sepinggan..lauk udang masa kicap Agromas nga ayam goreng tepung berempah..pastu sayur sawi…nasi amik sket je..tp rs cam lebih dr separuh..hehe..

makan punya makan kan..ibu x abih plak..selalunya kalau takat nasi banyak tuh..abih ibu bedal n selalu nya bertambah..ni plak..ibu dah x leh nak masuk dah nasi tuh…rs perut dah penuh…huhu..nasib baik x abis makan…kalau x lg menyesal..huhu….

ngadu kat abah sbb rs menyesal sgt makan nasi…n pastu abah balas la balik..huh dah makan br nak nyesal…piraaah!! (eh..yang piraah tuh..ibu yg tambah ya..hehe)..ya..la..ya la…abah..ibu ngaku la..silap ibu..hehe..

malam plak..lum kul 9 mlm lg..ibu dah lena..ngantuk + peruk penuh…dak mifzal cam biasala..main je kejenya sambil tgk tv…sambil ditemani oleh abahnya…

tup…tup..tup..ibu terjaga kul 12.30 mlm…sekali sakit perut daaa…!! berlari la ibu masuk toilet..yg dak mifzal plak..excited tgk ibu dia bangun..pun berlari sama dlm toilet..lum ibu sempat kunci pintu..dia pun meluru sama..haha..pas tu tunjuk bathtub..nak main air..ibu x layan..sbb ibu ada projek lg penting nak diuruskan..(buang air besar daa!!)..adeh..sakit perut..abih kuar semua..nasib baik..hilang sket rs menyesal makan nasi td..keh..keh..keh..esok sambung diet balik..huhu…itu la kisahnya..

Nota : korang jgn muak ya nga citer diet ibu yg yang yang yok dietnya ni..hehe



Fesyen Rambut Mifzal Arsyad

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


fesyen rambut mifzal skang ni ada 2 pesen je tau..kalau korang pasan….kan….gambar2 yg kat entry2 ttg mifzal sblm ni la kan..

Fesyen no. 1 :-
Ala-ala askar a.k.a botak

:: mcm ni ha..selalunya yg potong rambut mifzal ni pengasuhnya..ibu blm pernah bawak mifzal gunting rambut kat kedai…time nak amik mifzal masa balik keje..tgk..pala mifzal dah gondol..hehe ::

fesyen no.2 :-
rambut cacak

:: mcm ini..hehe..rambut mifzal x akan panjang dr rambut cam ni..sbb rambutnya selalu dipotong..mifzal ni kuat berpeluh..bila berpeluh..kalau rambut panjang..sure la dia gatal2 kan..tu yg pengasuhnya ckp..sbb dia potong rambut mifzal tuh..ibu x kisah..ikut la..derang yg nak potong.. ::

tp..kalau ikutkan..rambut mifzal masa lahir dulu..lurus n panjang sket tau..x de cacak2 ni..sejak rambutnya dicukur memula dulu..terus naik yg jenis cacak ni..

:: gambar mifzal tika umur sebulan ::

ibu sbnrnya x minat fesyen rambut botak nga cacak ni..ibu lg suka rambut yg panjang sket..tp x mau panjang sgt plak..tp x per la..dah mifzal nnt x selesa rambut gitu..rambut botak nga cacak pun x pe la..huhu..MIFZAL ARSYAD tetap anak ibu yang comel….

Buffered Earning Di Awal Bulan Mei

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


hehe..dapat buffered earning lg…kali ni iklan CIMB plak..so menjadikan total buffered earning yg tengah running ialah 3..n alhamdulillah..dah banyak gak buffered earning yg dah jd metered earning dr bulan 3 hari tuh…skang ni pun earning ibu dah leh cashout tp sbb dah terlepas hujung bulan n nak elakkan dr tunggu lama cek nnt..so ibu ingat nak cashoutkan bulan depan je..x pe la sket pun kan..janji ada..hehe


:: klik utk imej yg lebih jelas ::