Pindah Rumah


huhu..penat sangat…hujung minggu lepas..ibu dan keluarga br berpindah rumah. lokasi umah sewa baru x jauh pun dr rumah sewa yang lama..tp biasala..kalau berpindah-randah ni..mmg memenatkan…

Rumah sekarang ni sebenarnya rumah kakak ipar ibu..diorang sekeluarga perpindah ke Ipoh..so sbb x nak rumah derang kosong, derang suh kami sewa..sewa kira murahla RM200.00 je untuk rumah sebesar 4 bilik n 3 bilik air…

ni pun masih blm siap mengemas lg..huhu..penat..

ni nak citer jgk..alkisah semalam..telekom ada janji nak mai pasang tepon..sbb berpindah ni kan..tunggu punya tunggu x mai pun…td telefon telekom..derang ckp..cable tepon kat kawasan situ kena curi..uhuk…amik masa la nak baik pulih…huhu..ibu bukan apa..nak pasang internet tu..abah pun dah bising dah..so skang memalam x leh nak online la lg…uhuk…ceh…gaya ckp cam selalu online..

Yihaaaa!!!

Salam kat kengkawan semua…rasanya cam ibu skang makin jarang bukak blog ni..update apatah lg..mmg agak bizi..tp sbb utama gak sbb kat meja ibu x der komputer yg ada tenet..tp pas ni..insya Allah..ibu cuba gak update..sbb komputer kat meja ibu ni dah ada sambungan tenet..so buleh la tenet..pas ni..sesambil wat keje..cuma yg sedihnya..lembapnya komputer ni tuhan sahaja yg tahu..huhu..maklum la komputer lama…

ibu jarang online kat umah..sbb abah selalu pakai laptop n tenet tuh..mmg jrg sgt ada peluang nak bertenet kat umah..lgpun balik keje dah penat..kan..baik main ngan mifzal dr duk ngadap laptop tuh..

ok la..buat ms ni setakat ni dulu..nnt ada masa..mengarang lagi..hehe..