Orang Lain Ada WATERMARK..Ibu Pun Nak Juga!!


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

hehe..baca tajuk..mesti semua dah dapat agak dah kan…

hip..hip..hurray….ibu dah ada watermark sendiri…seblm ni..gambar dlm blog ni..ibu hanya tulis alamat blog je..ya la ibu ni bkn kreatif pun..lg satu sgt la malas nak godek photoshope ke apa ke..yg leh buat wat watermark tuh…itu pun kalau reti guna la..kalau cam ibu ni yg selalu guna paint ni..idok la merasa nak reka watermark sendiri…

ini gara2 terbaca entru blog kak ai la ni..wah..jeles nga deme yg dah ada watermark sendiri..ibu pun apa lg..terus la terjah..blog EyBizzOnline…wah..sgt2 teruja..watermark yg direka oleh eyya ni..sgt2 comel…n yg bestnya 1 patern utk 1 customer jer..so x kan ada yg patern sama..kecuali ada yg niat x elok nak ciplak..la kan….banyak gak yg dah dibooked n dah dibeli oleh orang lain..so kalau korang nak gak watermark ni..kena la cepat2 terjah blog eybizz ni…

:: comel2 kan ::

banyak lg yg comel2 n cantik kat blog eybizz..sampai berpinar mata memilihnya…hehe..rege pun murah je…dlm RM5 ke RM7 je..sgt berbaloi…n ibu pun sgt senang berurusan dengan eybizz ni..servicenya sgt cepat n bagus……so apa lg korang..jom pakat2 ada watermark..x de la gambar kita nnt kena ciplak…



Jom Kongsi!

Related Posts:

67 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


4 Comments

  1. Ibu Mifzal Arsyad

    shafiq —> kalau shafiq ada kemahiran n waktu..sgt2 digalakkan buat sendiri..tp sy x de kemahiran…sy lebih suka beli je..sbb itu menyenangkan..lg pun regenya pun bukan la mahal pun..

    bizzonline —> tq

    mummyshaneqisha —> hehe..tq

  2. bizzonline

    Salam Singgah sini..da tepek ek..

    nk nyampuk komen shafiq la,
    ermm..shafiq..leh je wat sndrikan..tp
    da masing2 keje,xde ms nk godek2 kan,jd beli je jln terbaek..wakakaka