No Mood La!!


hmm..dek kerana kesakitan gigi yg lum ilang…mmg ibu x der mood ari ni nak keje..tp still dtg opis..sbb semalam ibu dah cuti…kalau ikut hati mmg nak cuti lg..tp uhuk..

pening2 n sakit kepala..dah reda..yg belum reda gigi je…nak cabut..doc suh tunggu x sakit br mai cabut semula..makan ubat je al dulu..ni la bahananya kalau x jaga gigi betul2..ihik..

ha..nak citer gak..td kan..masa hantar mifzal kat pengasuh..pengasuh ada tanya apa pasal semalam amik cuti? mabuk ke? (means pregnant la tu)..ihik…napa ya..ramai org tanya ibu pasal hal ni..mungkin mifzal dah besar kot..dah leh jadi abang dah kot… cuma kesediaan kami utk terima org baru blm ada lgi..tp kalau dah rezeki mmg la x tolak…

seblm ni pun..ibu ada bertanya jgk pada abah..nak tambah ali keluarga ke..abah jwb buat masa skang ni..biar la dulu..kasi adik (mifzal) besar n puas bermanja dulu..ok..kuasa veto dah buat keputusan..so ibu ikutkan saja..

cuma kengkadang keinginan tu mmg ada..teringin nak pregnant..nak rasai kembali perasan n pengalaman indah tuh..ibu kagum nga kengkawan yg br tambah ahli keluarga ni..seronok kan..giliran ibu ntah bila plak menyusul..insya Allah..bila ada rezeki nnt..

aduh..sakit gigi ibu kembali menyerang..benti dulu..ada masa sambung lg..uhuk..



Jom Kongsi!

Related Posts:

  • No Related Posts
561 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


16 Comments

  1. Ibu Mifzal Arsyad

    to ibu umairah : tu la pasal..sakit gigi leh sakit satu badan campur nga sakit hati sekali..sb sakit gigi..uhuk..

    to dayah : kalau ada berita itu..akan ku khabar kan pada dunia dayah..x soroknya..tp skang lum ada lagi..

  2. Ibu Mifzal Arsyad

    to jue : teringin jue..tp asben blm nak lg..kena tunggu lampu hijau asben br on..ihik..

    to ryn : ha ah ryn..semua pd rezeki kan..ada rezeki ada la tuh..insya Allah..ada rezeki kan..

  3. Ibu Mifzal Arsyad

    to zura : tu la pasal..mmg aku x leh tido semalaman..pastu duk jerit2 sakit sambil nangis..mifzal dgr aku duk meraung tuh..dia mai cium mulut aku..haha..gud boy..kesian kat ibu ya..

  4. KasiH

    Biasalaa tu ainey…bila tak kawin ty bila nak kawin…bila dah kawin ty bila nak ada anak…bila dah ada ank ty plak bila nak tambah…kire cam ayat std laa tu…

    daku ni dah berapa ratus kali org ty…so, jwpn aku belom rezeki..derang nak kata ape kan..