Lagi Kes Menghina Islam Oleh Melayu Singapura


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Astaghfirullah..mengucap panjang ibu bila baca entry mengenai Melayu Singapura yg duk mempersendakan-sendakan kekuasaan Allah. Allah SWT & menghina Agama Islam kat blog 2dayblogger…Betul ibu rasa nak menangis sbb tak tercapai dek akal ibu yang ada manusia2 yang Allah SWT berikan jasad, nyawa & akal tp pemikiran nya lebih rendah dari haiwan…

ibu agak kalau dah nama Melayu tak kira la Melayu Singapore ke Melayu mana ke..sure beragama islam kan..orang islam sendiri menghina Agama Islamsecara terang-terangan..Ya Allah, ibu sgt2 speechless..dunia dah nak kiamat..

mmg dah byk dengar kes ada org2 melayu islam yg berani menghina Islam secara terang-terangan..kiranya Islam itu hanya di IC @ Kad Pengenalan sahaja.

Di mana silapnya? kenapa golongan ini begitu senang mempersendakan agama? tengok la situasi zaman sekarang…tepuk dada tanya iman..

ps : takutnya kalau bala Allah SWT datang..



Jom Kongsi!

Related Posts:

445 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


3 Comments

  1. Astaga…Subhanallah..takutnya aku dgr diorang nie ckp mcm nie…subhanallah…mmg dunia nie dh ckp tua dh..Ya Allah percepatkanlah kedatangan Mahdi untuk membimbing kami ke jalan mu Ya Allah…mmg benarlah sabda Rasulullah S.A.W..umat Islam di akhir zaman lah yg byk akan murtad dan menjadi kafir…sebaliknya yg kafirlah akan menjadi Islam…Ya Allah semoga engkau melindungi kami dan mengampunkan kami Ya Allah..