Iron Man Hero


(Iron Man Hero)

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Layankan sahaja minat si anak kecil ini. Suka pula Mifzal dengan topeng iron man ini. Mungkin sebab mata topeng tu ada cahaya..hehe..Beli murah sahaja ni, harga RM10.00. Beli di gerai tepi Stadium Perak. Kami ke Stadium Perak untuk menyaksikan perlawanan bola sepak.

iron man mifzal

Untung Mifzal, sambil temankan abahnya tengok bola, dia pun dapat hadiah. Ibu? ibu tumpang tengok je..hehe. Balik rumah, tak menyempat nak bergaya dengan topeng barunya. Gaya Iron Man tengah pancarkan laser dari tangan kot. Pengaruh televisyen sungguh budak-budak sekarang. Hehe..layankan saja. Kami nak layan siapa lagi. Mifzal nan seorang sahaja ๐Ÿ˜€

Nanti apa lagiย request mainan budak kecil ini? hehe…



Jom Kongsi!

Related Posts:

904 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


5 Comments