Huwaaa….Sakitnya!!


uhuk….niat dihati mmg nak cerita pasal raya..tp kena tangguh lg…keadaan ibu yg x berapa selesa ini membataskan ibu..huhu..ayatnya..

ibu sakit tekak ni…tercekik tulang ikan tongkol..huhu..hari ni masuk hari ke-4 dah..lum hilang2 lg…masih terasa tulangnya..dah macam2 petua dah buat..siap berjampi nga tok moh lg..huhu…aduss..sungguh x selesa…gi klinik kerajaan..depa ckp x leh wat apa..nak cabut x der alat sbb dlm tekak..kena gi hospital..uhuk..

cemana leh tercekik? uhuk..alkisahnya masa kat kg ibu la..tgh makan sarapan..kami kat sana bersarapan..terus makan nasi..nasi berlauk ikan…dah lama x rasa yg sedapkan..siap nak bertambah la lagi..blm sempat tambah pinggan kedua..tercekik tulang la plak..uhukk..terus hilang mood nak tambah nasi..citt..

kepada yg ada tips n petua cemana nak hilangkan tulang dlm tekak ni..leh la kongsi nga ibu…huhu…



Aduhai…Tolong lah..

x tahu la kenapa..sejak baik dr demam ni..ibu selalu sgt rs mual n nak muntah..muntah tu kadang2 la..tp rs nak muntah tu selalu sgt…mmg sejak demam hr tu..ibu x de selera nak makan…berat pun dah turun dekat 3 kg ni…seksa la menahan rs loya ni..teringat plak zaman alahan nandung kat mifzal dulu…tp korang jgn la salah sangka la..ibu x mengandung ya..skang ni pun bendera merah…(aduss..esk lum leh puasa la)…

cemana la nak hilangkan rs loya ni kengkawan..bg tips please..x laratnya..nak uwek..uwek.. ni..aduss..cemana nak buat..

ps : x lupa jgk nak ucap selamat berpuasa buat kengkawan semua..