Apo Nak Diupdate Ya!!


hmmmm..hari ni..ibu cuti lg…MC sampai semalam jer..tp dr malam td ibu x leh tido..sakit2 badan..ditambah plak..nga suhu badan ibu yg masih panas…39.2 degree celcius…so ibu amik keputusan utk sambung cuti..bangun pg td kepala masih berat…abah pun cuti hari ni..bukan sbb demam..tp mengantuk..hehe..smlm mifzal tido kul 4.30 pg..abah la duk melayan dia..sbb ibu dah x larat..akhir2 ni..mifzal mmg tido lambat…smlm blackout dr kul 4 ptg sampai kul 12 mlm…dlm gelap2 tu ajak abah main bola..bila letrik ada terus suh pasang tv..nak tgk citer katun…huhu..skang ni plak..badan ibu dah berpeluh dah…bangun pg td..terus mandi n sarapan..tp makan sket jer..sbb x lalu makan la..sejak demam ni..berat ibu dah turun dekat 3 kg…huhu…pas makan ubat..terasa suhu panas dah surut..cek suhu td dah..37.3 degree celcius….harap2 x naik la suhu ni…cam smlm..ms pg dah surut..tp bila tgh..naik balik…

okay la..sbnrnya nak upload gambar ni..dah lama dah..tp br hr ni berkesempatan..

korang..teka ni apa kebendanya nih..?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

:: ini la kek besday ibu..abah yg beli kan..biasala org lelaki beli kan..x der pun tulis apa atas kek tuh..huhu..apa pun tqvm abah.. sedap kek ni ::



Jom Kongsi!

Related Posts:

  • No Related Posts
146 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


7 Comments

  1. alyyani

    ainey, bday sama dgn wan ek? happy belated birthday! tgk rupe kek tu pun tau dah rasanye sedap. aritu nak carikan wan nye kek kat kedah, tmpt sgt limited la. kedai kek pun, biasa2 je. so rasa pun biasa2 je la. takpe, yang penting ingatan kan?