Anak Saudara Baru


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Alhamdullillah, ibu menerima berita gembira semalam. Adik ibu, Ije telah selamat melahirkan seorang puteri yang sangat comel. Bertambahlah ahli keluarga baru di dalam family kami. Raya ni kena spare duit raya lebih lah.

Tahniah Ije & Saufee

bila berborak dengan adik ibu tu, teringat kembali pengalaman melahirkan Mifzal Arsyad dulu. Pengalaman bersalin yang lebih kurang sama je ibu dan adik ibu tu. bila baca balik pengalaman yang ditulis itu..macam-macam rasa ada, seronok, gembira, bahagia. Lucu, seram dan takut pun ada juga..hehe.

Pengalaman mengandung dan bersalin mmg indah, terasa seperti ingin melaluinya kembali… 🙂

ps : pengalaman kawan-kawan bagaimana?



Jom Kongsi!

Related Posts:

395 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


8 Comments

  1. Hahaha..bgus la kalau nak lalui kembali zaman tu..nanti mifzal arsyad ada teman bermain..teringt kisah bini sy dulu..2 hari duk dalam wad..kesian pulak tengok kesakitan yang ditanggung..adoi…tapi bila dapat tengok anak sy keluar, tuhan jer tahu mcm mana perasaan sy….gembira tak terkata..senyum jer dari pagi smp petang..haha
    Jom baca entri terbaru di blog Hafizul : Broframestone Anjur Contest Reka DialogMy Profile