Abah..Belikan HP Baru Ya!!


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera
 huhu…adussss..handphone ibu dah rosak..skrinnya rosak pecah…masih buleh terima kalau ada orang call tp mmg x nampak apa la..nk baca mesej lg la..huhu…

“Abah..belikan ibu handphone baru ya!!”

~ibu janji akan jaga elok2 nanti… ~

:: ni la rupernya ::

@ ibu nak yang ni tau @

$ ala….ala..x dapat yang atas tuh..yang ni pun jadi la.. $

(haha..abah dah berpeluh..dah…)

x pe..x dapat yang cam gmbr atas2 tu..beli yang murah2 pun x pe..ibu terima je..belikan ya…

ps: pada kengkawan yang mesej ibu, ibu mintak maaf sbb x dapat nak reply..nak baca pun x dapat..hehe..sah kan nak reply ya tak..uhukk..



Jom Kongsi!

Related Posts:

334 Dibaca

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge


9 Comments

  1. Ibu Mifzal Arsyad

    kniedaz —> tq..sudi jengah blog sy..credit to en.ben

    zura —> hehe..aku suka hp beso2..hp PDA..kalau yg gmbr atas tuh..rege dia RM2000++ tau..huhu..x de la abah mifzal nak beli..gila kentang mahal..ala..beli yg besa2 pun x pe..janji beli..hehe..wah MAB mmg en.asben x leh tolak..hehe..

  2. fazilzura

    beb , x kan mintk HTC jek kut…
    (x beso ke hp tu)

    mintak yg power2 skit ler.. bkn hari2 dpt baru .. heheh tui dak ?

    (kalau makan MAB sure dpt heheheh.. ado bukti nye)

  3. Ibu Mifzal Arsyad

    ieda —> best? kalau dibelikan PDA tuh mmg la best..tp x tau la asben tu termakan ke x pujuk rayu ini..rsnya x kot..hp2 tu mahal..beli yang biasa2 pun x pe la..janji ada hp..uhukk