Siap Akhirnya

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Ya…siap akhirnya. Setelah bertungkus lumus menyiapkan 4 assignment yang perlu dihantar masa kelas nanti. Semua assignment ini ibu buat dalam masa seminggu ni…huhu. Memang perangai lama tak boleh diubah. Suka sangat buat last-last minutes. Bukan apa, kalau buat awal-awal, idea tak datang lah…hehe..alasan semata-mata.

tugasan PLK UUM Sem 4

Oh..baru ibu teringat, pada kengkawan yang ada minta untuk ibu upload or emailkan contoh tugasan yang lepas-lepas…ibu minta maaf banyak-banyak sebab PC yang ibu simpankan nota n assignment lama tu dah rosak. Tak boleh masuk windows. Belum perbaiki lagi. Bila perbaik nanti ibu cuba emailkan..tapi tak janji la ya bila.

ps : ketika entri ini sedang ditaip, ibu sedang dalam perjalanan ke KL untuk rutin bulanan..rutin sebagai seorang pelajar PJJ..

Posted from My Samsung Galaxy Note

 1,891 jumlah dibaca,  1 dibaca hari ini

Jom Kongsi!
About Ibu Mifzal 1507 Articles
Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa. Graduan UUM. Blogging sebagai hobi dan amat meminati k-drama dan Modern Talking.

11 Comments

  1. hehe..setuju sangat2…buat last minute paling best..idea datang mencurah-curah…tapi lepas tu tak cukup tidur dan rehat..hehe…

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*