Berita Sensasi : Budak 3 Tahun Jadi Pemain Bola

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera


ihik.. x yah cerita panjang…korang baca akhabar kat bawah ni..

ihik..mifzal masuk paper…ni bakal ganti safee sali ni..

:: ada gaya x?

:: video lama..video baru x leh upload…size besar sgt..hehe…

ok..ibu mmg x minat sukan..tp kalau mifzal nnt bila besar nak jd pemain bola( kalau tgk dr segi minatnya yg hari2 berkepit nga bola n layan dvd bola kampung je)..ibu x kisah..tp pelajaran jgn lupa..jadilah ahli sukan yang berilmu..hehe

ps : ibu selalu bersarapan pagi dekat kedai ayah safee sali tu..kat jalan temoh…simpang nak masuk taman bukit indah, tapah..kedai yg bawah rumah tuh..ibu baru tau rupenya pakcik sali tu ayah pada safee sali..hehe

Jom Kongsi!

About Ibu Mifzal 1590 Articles
Ibu Mifzal - Seorang isteri, ibu berkerjaya & blogger separuh masa

Related Posts :



1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge