Aduhai….Kisah Semalam

28 Ogos 2009 8

huhuhu….nak citer kisah juadah berbuka ibu semalam… alkisahnya..smlm ibu balik lambat sbb siapkan bilik mesyuarat semalam untuk mesyuarat pg ni…so ibu kuar dr opis dlm kul 5.30 lbh kurang…kebiasaannya bulan

Salam Ramadhan

24 Ogos 2009 5

Dikesempatan ini, ibu dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa kepada semua kengkawan ibu. Semoga ibadah puasa kita diberkati…aaamiiin… ps : jgn lupa amik kad ni sbg penganti diri..

Aduhai…Tolong lah..

21 Ogos 2009 12

x tahu la kenapa..sejak baik dr demam ni..ibu selalu sgt rs mual n nak muntah..muntah tu kadang2 la..tp rs nak muntah tu selalu sgt…mmg sejak demam hr tu..ibu x de

Award Dari Intan

20 Ogos 2009 4

Assalamualaikum wbt…rs cam dah lama x berblog..almaklumla..ibu x sihat seminggu dua ni..alhamdulillah..hari ini ibu dah start keje selepas cuti dekat seminggu lebih…demam dah kebas dah..yg blm ok lg..batuk n lelah

Sweet Moments Baby Love 1st Give Away Contest

16 Ogos 2009 3

:: STICKY MODE :::: Sila scroll ke bawah untuk entry terkini :: wah…asyik join contest jek ibu ni..menang dak jugak..hehe..x per la..kalah menang tu adat permainan…yg penting happy kan..ala..suka2 je

Apo Nak Diupdate Ya!!

14 Ogos 2009 7

hmmmm..hari ni..ibu cuti lg…MC sampai semalam jer..tp dr malam td ibu x leh tido..sakit2 badan..ditambah plak..nga suhu badan ibu yg masih panas…39.2 degree celcius…so ibu amik keputusan utk sambung cuti..bangun

Cerita Ibu

13 Ogos 2009 4

hmm..ibu demam la..start 11/8 malam..sehari pas birthday ibu..huhu..kan hr tu..ibu ada citer..jumaat lps..abah n mifzal yg demam..skang ni ibu lak sambung..tp suhu derang x sepanas ibu…dr pagi 12/8..ibu ccheck suhu

Menulis

11 Ogos 2009 4

hehe..bukan ibu yang menulis…tp dak mifzal ni..pantang jumpa pen or pencil..sure cr kertas nak conteng..kalau x kasi kertas..alamak..dinding umahla yg dpt corak br..huhu ibu pasan skang ni..mifzal lebih suka menggunakan

Alhamdulillah

9 Ogos 2009 5

Alhamdulillah..syukur kepada Allah Swt.. Mifzal dah sihat..bangun pg tadi..badannya dah sejuk..syukur sgt..kalau x hati ibu ni x tenang..mifzal walaupun tengah demam semalam..badan panas tp aktif sesangat..cuma sesambil duk main tu

Romantic & Loving Couple Contest

9 Ogos 2009 5

wah..ibu nak join gak..bila baca syarat2..romantik ke ibu n abah ni? ihik..saja gatai2 tanya nak join.. Mama Tisya@ Romantic & Loving Couple Contest ok..cara2nya adalah seperti berikut :- 1. Add

Jom Vote For Mifzal Arsyad

7 Ogos 2009 5

::gambar dicopy dr Blog Mama Aqish :: jom vote 4 mifzal..hopefully ada rezeki untuk dak kecik ni.. Cara nak Vote ? 1. Klik link ni Mama Aqish Contest.2. Taip VOTE